Som ett barn på julafton

Som ett barn på julafton
Nu har andy äntligen fått sin bil..

Igår hämtade Andy sin nya bil och jag har nog aldrig sett honom så lycklig. Den är mkt fin och går alldeles för fort, men det är ju sånt killar gillar :) Igårkväll mådde jag mest skit och hade lite feber, imorse var jag inte helt hundra så jag sjukanmälde mig på jobbet. Mår lite bättre nu, ingen feber, bara allmänt dåsig.. Men jag proppar ipren och vitaminer så jag ska nog kunna jobba imorgon. Imorgon ska jag och Andy + familj hem till några släktingar till honom och kränga räkor tills vi döör. Sen på Lördag är det lite party som gäller. Och Söndag är det en viktig match på Olympia HIF - DIF. GUD LÅT OSS VINNA.

Älskar dig Andreas. Det vet du iof. :)
Pussar och kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0