NYCKELPIGE INVASION!

NYCKELPIGE INVASION!Nyckelpigorna invaderar!

Idag på lunchen skulle jag och Carrsan sätta oss ner för att äta vår underbara ChilliWok, MEN hela muren var full av tusentals nyckelpigor, har aldrig sett så många. Helt sjukt, så vi fick sätta oss på en bänk där det fanns hundra nyckelpigor istället. Sen hittade jag en fin ring till mig själv. Jag har en liten aning vad jag ska göra i helgen, party party. Jag fick ledigt imorgon så jag och Andy kan cruisa hela dagen med hans nya coola bil + lyssna på skivan vi (han) brände igår. Så allting är väl helt okej här. Stör mig fortfarande på gårdagens incident men den börjar försvinna. Jag börjar känna mig lite dålig och Andy har feber.. Pallar inte bli sjuk.. Blöö. Men man får dock ligga i sängen hela dagen då... :P

Nej körlektion snart, fick reda på min uppkörning igår, I TELL NOBODY!
Ska sova hos Andy inatt, sådeså! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0