MY WAY ON THE HIGHWAY

MY WAY ON THE HIGHWAY
Bosse my love (körlärare) var idag mycket impad av min underbara körning och berättade för mig att han direkt skulle dra till Lantz och boka uppkörning, jag kommer inte klara den ändån för jag kommer vara så himla nervös men jag är glad att jag äntligen är redo! Så himla skönt! Snart ska jag köpa mig en söt liten bil som bara är MIN. Som vi sa idag på tjejfikan, vi måste döpa den då ;)

Var på det nya caféet i stan, Mezo. Gamla Mums. Fy fan vad nice där har blivit, mums är bortglömt så som det såg ut! Så vi fikade och krängde där idag, jag, carro, heddan, tilda, tove, vanessa och tara. Mycket mysigt, saknar mina tjejer så mycket. Allt är så annorlunda nu, vi är liksom "vuxna". Som Bonnie sa idag; "Jag vill döda mig själv för att jag överhuvudtaget gnällde på skolan". Skolan var så mycket bättre och enklare.. I miss the old days.. SOM FAN. Kan inte tänka på det för då börjar jag gråta, så nu ska jag lägga mig istället.

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0