MpMeGra3

MpMeGra3

Måste bara tacka min cpklass som alltid är cp, att ni var cp tillsammans med mig på fotot... NOT.. Jag är den enda som gastar, jag är så himla besviken på er alla! ;P

Idag spelar hif och jag och Ida ska sätta oss på Telegrafen med massa svettiga män som skriker och dricker öl.. Vi får väl dricka lite vin för att smälta in lite fint. Nu känner jag mig som en tjockis eftersom jag krängt massa godis, inte bra! Nej om man skulle duscha lite, köpa light light light cigg eftersom man "slutat" och dra till Ida.

Och Caroline, du är dum som inte svarade på mitt sms igår.. *slå på*

Imorgon är det körlektion 7 på morgonen, sen shopping, sen intervju på InterSport 14.00.

So long suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0