MAKE MY DREAMS COME TRUE

MAKE MY DREAMS COME TRUE
Nu har jag hittat vad jag vill. Mediaskolan - Grafisk kommunikation. ENDAST 81.000 kr för ett år.. Ge mig dem pengarna. Jag vill jag vill jag vill. Jobbigt att det är i Stockholm bara. Jag har sån ångest över min framtid, jag vill bli någonting. Tjäna bra med pengar och kunna klara mig själv. Jag vill verkligen det. Varför ska det vara så svårt. Varför måste jag antingen ge upp det ena eller det andra. VARFÖR?!

Och ibland förstår jag mig inte på dig, hur du tänker, jag hade gett miljoner för att veta vad du tänker och känner.. Miljoner..





how can you see into my eyes like open doors
leading you down into my core
where I’ve become so numb without a soul my spirit sleeping somewhere cold
until you find it there and lead it back home
save me from the nothing I’ve become
I’ve been living a lie, there’s nothing inside



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0