MAKE ALL MY WISHES COME TRUE

MAKE ALL MY WISHES COME TRUE
Fill my dreams baby...

Det jag hade velat just nu i mitt liv är att flytta bort med min älskling.. Hitta en underbar lägenhet, inreda, hitta nåt trevligt jobb, skaffa en liten hundvalp och leva lycklig i alla mina dagar. Just nu är jag så trött på vardagen så jag håller på och spy! BLÖ! Åh jag är så himla sugen att hänga på Carro till Stockholm i helgen men jag är så HYVENS fattig... Ikväll blir det förmodligen tjejfika på nya Caféet i stan där man kan röka vattenpipa och grejer. Trevligt. Igårkväll var jag med Issa och My hemma hos My och bara mös.!

Sitter som vanligt på jobb och vill mest dö, min säng var EXTRA skön i morse..
Have it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0