Livsgnista

Livsgnista
Blää. Jag vill också utomlands, komma ifrån allting. Så har Andy sin fotboll... Tänk och åka till värmen och bara släppa helsingborg, sola och bada, och dricka piná colada.. Åhhh... Snart åker Hedvig till San Fransisco och jag avundas henne till tusen. Men jag har inget jobb, inga pengar och knappt nåt liv förutom tjejerna och andy. Så kommer hösten också, det gör ju inte saken bättre, mörka regniga dagar och depp och ångest... Jag pallar inte hamna i en depp - period igen.. Jag gör det varje höst/vinter. Help me...

Och nu ska jag iväg och jobba som jag verkligen inte orkar. Vill bara sova bort allt..

Kommentarer
Postat av: mikey

håller helt med dig snäckan. Fy f** för hösten. Men då har man mysiga stunder hemma med familjen eller pojkvännen =)

2006-08-23 @ 21:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0