IRONIC

IRONICIt's like rain on your wedding day
It's a free ride when you've already paid
It's a traffic jam when you're already late
It's a no-smoking sign on your cigarette break
It's like ten thousand spoons when all you need is a knife
It's meeting the man of my dreams
And then meeting his beautiful wife
And isn't it ironic...










Jag hatar Söndagar. Började med att man vaknar upp och är bakis, jag som inte ens drack så mycket igår. Sen regnar det ute, då blir man ju pigg. Sen fick jag fel biljetter + ingen skjuts till matchen idag. Sen är jag alltid så gnällig tydligen. Så jag vill mest bara börja gråta så irriterande allt är idag. Ovanpå allt det åker Andreas imorgon och jag ska jobba och jag vill inte, pallar inte, orkar inte...

Mitt liv är så trååååååkigt, kan inget nytt/skoj hända?

Igår hade jag iof skoj hemma hos Carro. Mysigt och träffa alla och flabba ihjäl sig lite. Alltid lika skoj. TACK MINA ÄNGLAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0