I WANNA BE HER

I WANNA BE HER
Hur kan man vara så vacker?

Man gör verkligen allt i livet för att se bra ut. Man fixar frillan, bantar, tränar, köper fina kläder, sminkar sig och fixar sig i timmar. Är det då inte orättvist att vissa bara.. har det? Tänk och passa i vilken frisyr som helst, tänk och äta vad man vill utan att gå upp i vikt, tänk att ha råd att köpa alla kläder man vill och alltid vara snygg, tänk och ha folk som sminkar en varje dag, tänk och aldrig behöva oroa sig för hur man ser ut för vad man än gör, så är man vacker? Vissa har det, vissa har det inte. Själv har jag, eller ida, färgat mitt hår. Det skulle bli mörkbrunt men blev mer svart, och Andy kommer döda mig. Men jag hoppas det blir bättre efter några tvättar, annars dör jag. Jag ska alltid ha sån otur. Typiskt. Efter sex kommer Daniella hem till mig för att fixa oss, hon har jag inte sett på 700 år känns det som. Sen ska vi till Carro och dricka lite vin och käka lite gott. Ska bli mysigt. Imorgon är det HIF och jag tänkte gå med Emelie, men hon har blivit bestulen på sin mobil och har inget hemnummer.. BRA!

Jag vet inte vad jag ska göra nu på dagen. Pyssla lite och slappa tänkte jag mest. Låter det bra? Mmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0