I WALK THIS EMPTY STREET

I WALK THIS EMPTY STREET

I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know where it goes
But it's home to me and I walk alone

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
and I'm the only one and I walk alone





Ännu en dag när man vaknar sent, tvingar i sig frukost, tar en cigg och känner sig... rastlös..

Vaknade tolv idag igen, käka frulle, tog en cigg och la mig i ett ångande bad. Har inte så mkt och göra idag, städa, träffa mike och jobba lite ikväll. Städa ja, palla börja, får väl dra fram RÖV damsugaren.. Tänk så mkt tråkigt man gör i livet.. Städar, handlar, lagar mat.. Tid som hade kunnat gå till något mkt mer roligare... Iallafall, nu pallar jag inte skriva mer.

"Ingen kan älska dig
Ingen kan älska dig, som jag gör
Ingen kan älska dig
ingen kan älska dig, du vet varför
Du är min, det står skrivet
i stjärnorna ovanför"


Kommentarer
Postat av: Fanny

freeeeeeeeeeeeeeeeeedag ! here we gooo !

2006-08-30 @ 18:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0