I MISS EVERYTHING

I MISS EVERYTHING
Faaaaaan vad jag saknar er tjejer, det var vi, mot världen.

Jag håller med Danjella. FAN vilken ångest man får när man ser studentbilderna. Jag saknar ALLT som har med skolan och göra, ÄVEN skolmaten. Haha. Jag vill så gärna bara vrida tillbaka tiden.. Då allt var så mysigt, lätt och skönt. Nu ska man ut och slåss i arbetslivet, så fort nåt jobb är ledigt är minst 100 pers på det. Jag jobbar med saker jag inte vill jobba med egentligen, jag borde resa, plugga, flytta men allt är bara FAST i hbg. Jag tänker inte fasta här, no way. "Älskling, kom låt oss gåå härifrååån, låt oss resa nånstans, resa lååångt härifrån, låt oss bli dem som försvann.."

Sjung om studentens lyckliga dar
jag önskar ju så att jag hade dem kvar


Vi hade visioner, drömmar av glas
Nu är det slut, och allt är i kras
Vi skulle hålla kontakten
och aldrig bryta vårt band
Men tiden försvann
och rann iväg som sand..


Kommentarer
Postat av: bonzan

det är fortfarande butcher deli mot världen! jag tror ingen av oss kommer glömma vår tid. men vi ses snart igen. det är bara nu i sommar det har varit svårt och få ihop alla eftersom alla är i väg på saker. BUTCHER DELI

2006-08-15 @ 10:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0