HARD WORK WORK

HARD WORK WORK
I två dagar nu har jag jobbat på MultiNet 8 - 17 sen hem och fixat mig och börjar 18.30 hos balnissarna. Men det är gott med lite pengar i plånboken. Jag säger bara HEJ HM på lunchen. Ska köpa något fint till ikväll! Ahh. ;) Ikväll ska vi ha skoj tjejer. Känns som hundra år sen jag var ute och festa. But tonight is the night, ska dansa bort lite fett och dricka goda drinkar :)

Carro älskling, jag råkade glömma biljetterna, vi får köra en extra runda! ;P sorry!

Andy sov i min säng inatt, skönt och ha honom hemma och känna din närhet mitt i natten. Hatar dock och lämna dig på morgonen när du ligger där så söt och pratar om dina drömmar om din kära bil (som jag tror du älskar lite mer än mig). :P But i hope not..

Nej lite jobb nu, snart är klockan 12, SHOPPINGTIME!

p.s bilden är resultatet av mitt kvällsjobb d.s

Yes sir, I can boogie, ALL NIGHT LOOONG!
                                                                                                              

Kommentarer
Postat av: Fanny

vi vill se fler modellbilder soppis !! ;P

2006-08-18 @ 12:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0