En dag i mitt nya liv

En dag i mitt nya liv
Hej mina kära bloggläsare! Här kommer ännu en dag ur mitt liv, nu ett liv som arbetslös. SÖKANDE arbetslös vill säga. Var hemma hos Andy hela dagen igår och var snäll mot honom innan matchen idag, fick dock ta hand om min skadade mamma som har fått nackspärr, bra att Andy har kontakter som kan knäcka rätt henne. AWE. Iallafall så ska jag snart GÅ ner i stan och köra en timme med Bosse the one and only. Jag måste köra mer hemma också.. Jag vill ju ha det dära kortet nu. Så jag får väl dra mig neråt stan sen är det HIF ikväll, VI MÅSTE VINNA. Ska ha med mig Issa tror jag, det ska bli skoj. Skrika ska vi må ni tro! Men jag är lite besviken på er bloggläsare, skriv lite kommentarer om vad jag kan ha på mig på Henkes fest, jag är livrädd. Det får ju inte vara något för fint, men ändån inte för fult, utan lite fräckt mittemellan. Sen kommer ju den stora frågan vad man ska ge till han och hans fru? De har ju allt de vill ha redan kan jag tänka mig. Ja det är något att tänka på...

Nu ska jag pussa min mamma sen går jag ner i stan. AKTA ER I TRAFIKEN, soppan är PÅ G! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0