Är det såhär när man är kär när man är stor?

Är det såhär när man är kär när man är stor?

"Är det såhär när man är kär när man är liten, hur är det då när man är kär när man är stor?"

Tänk så mycket enklare livet var när man var liten. Söt jag var va? Men nu är det så mkt man måste tänka på, bestämma själv och bli vuxen. Innan gjorde alla andra besluten till en, gud vad skööönt. Men nej, inte längre. Nu är lilla Fia stor och ska klara allt själv.. Själv... Jag hatar och vara själv.. På tal om hatar så hatar jag mina vänner som åker till Turkiet... HATAR! Just det era jävlar! I am going to kill you! Jag ska dock steka i solarie när ni är borta och jag hoppas på tröstpresent till soppan när ni kommer hem! :) Då kanske jag slutar hata er. ÄLSKLINGAR!

Snart kommer Phelen och hämtar mig sen drar vi till Bagatelle där jag ska ÄTA! ;)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Fanny

aaaaaaaa riktigt söt ! ;P

så sant d du skriver i inlägget ..

2006-08-25 @ 22:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0