Underbara Thailand

Underbara Thailand
Snart är det Thailand som gäller.
Jag längtar sjukt mycket nu. Om 2 månader är jag i Thailand. Åh bara tänk er!


Jag drömmer om att ligga på den kritvita stranden, jämte dig
jag drömmer om paradiset, och du är där med mig
Snart är drömmen verklighet
och om den är bättre än drömmen, är det ingen som vet

Jag hade gjort mkt för att få ligga på en solstol och steka med en kall drink bredvid mig. Och på den andra solstolen ligger min älskling och viskar; ska vi bada? Så springer vi båda ut i vattnet ,som är så klart att man kan se varje sandkorn från ytan, och badar tillsammans. Låter det inte såå härligt? Det kommer bli verklighet.. Snaaaart.. Åh jag längtar så sjukt.

"like a shooting star, you shine brightest of them all"

Kommentarer
Postat av: Fanny

DÅRE !

Thailand Thailand ..

2005-10-22 @ 17:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0