Mitt första inlägg..

Just me

Oh this is just me..

En saknad av min närhet & kärlek.
Åh Andreas. Nu är du borta lite mer än en vecka igen.  Medans jag får klara
mig i vardagen och för att inte tala om nätterna. Men sms:en och gulligheten
jaq får av dig när du är borta slår ändån allt.

"När jag är borta
förstår jag verkligen
hur mycket jag älskar dig"

Det är nästan som om man skulle börja gråta så söt du är. Nog om kärlek.
Tänker på dig tillräckligt. Idag har jag varit på föreläsning med min nya idol;
Bert Karlsson. Lite fräck han är asså. Haha. Gjuten är det rätta ordet för honom.

I helgen blir det mys på Fredag och tjejmiddag/födelsefest på Lördag! Ska bli
skoj. Mkt på g. Ska jobba hela denna helgen OCKSÅ! Baah. Men jag tänker
timmarna i pengar så känns det lättare. Haha. Aja, nej, lite tv sen en ciggprommis
med Tove.

Kul med blogg? ;P Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0