Oh can't you see, you belong to me

Vad vi än säger till varandra, så vet vi att vi älskar varandra ändån.
Så ord kan kvitta. Det är bara handlingar som kan förstöra det vi
har, och vad ska vi kunna göra när våra hjärtan är fastklistrade i
varandras?



Idag har jag mest bara sovit sovit och sovit, och käkat lite också dock.
En riktigt typisk bakisdag. Jag tycker synd om Daniella som jobbade
idag, själv är det jag som brukar jobba varje helg men ICKE denna.
Kan inte beskriva hur skönt det känns. Men nästa helg är min, har ändån
inga pengar till att göra något roligare än att jobba. Veckan består av plugg
och träning. Förhoppningsvis en massa mys med älsklingen också. Det
är ju en del av vardagen och jag njuter av varje sekund.

Tack tjejer för igår, hade riktigt trevligt.

Nu ska jag försöka få med mig min spelgalna pojkvän i säng! Wish me luck!

och just det, jag ska drömma om mitt thailando.

Underbara Thailand

Kommentarer
Postat av: Fanny

Daligt med inlagg soppan ! Vagar inte alla dina spioner kommentera nagot ? Sitter pa den internationela skolan nu .. Sa har finns inga svenska bokstaver .. Tufft tufft .
Vi hors soppan !
Keep on uppdatering TACK .
puss puss !

2005-11-14 @ 16:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0