Can you keep them in the dark for life ?

Jag har blivit inspererad av Bonnies ständiga sjungande av Mother.
Konstigt när man hör den minst sjuhundraelva gånger per dag men
ändån. Idag har vi (klassen och jag) varit i Malmö på Malmömässan
och glott på utbildningar. Det var rättså jävla tråkigt så vi stack och käka
kinamat och mös. Sen har jag pluggat lite, varit på väla med mammi,
pluggat och nu är jag hemma hos Andy. Allt man gör här är och pratar
om resan så man längtar ännu mer, och kollar på fotboll förståss.
Vad trodde ni?
Fotboll är något jag får lära mig att leva med, helt enkelt.

Ja vad ska man säga. Det man behöver packa är ju det viktigaste:
x Pengar
x Pass
x P - piller

Right?

Nu är det inte långt kvar.. Tell your children not to walk my way.

Kommentarer
Postat av: Fanny

bra att du har koll på de TRE P:na :)

2005-11-30 @ 23:24:49
Postat av: bonnie

mother, tell your children not to waaaalk my waaaay ;)

2005-12-01 @ 22:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0