People, I am home



Nu ligger Thailand bakom mig men minnena är med mig, föralltid.

Allting har varit toppen. Helt underbart, paradis underbart om ni förstår.
Nej ni förstår inte.. Jo kanske.. Haha, men nu är soppan hemma i hbg
och allt är precis som vanligt igen. Jag vaknade inatt och var bombsäker
på att jag var i något hotell-rum. Men så rörde Andreas på sig så kom jag
på att vi låg i min säng, i mitt hem, hemma. Som man alltid säger, det är
ju sant, "borta bra men hemma bäst". Visst är det så? Om jag bara hade
lyckats att ta med mig värmen hem så hade ju allt varit perfekt. Men nu är
allt som det är och jag är nöjd. Tack andy för en underbar resa. Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0