FRIDAY, i am in paradise


.. och oroa er inte for att jag kommer vara brun


for det kommer jag inte. vadret har inte varit bra de senaste och kommer formodligen inte att vara det de narmsta o vi har fjallat som djur. so i am as white as you all are at home. sitter pa ett cafe, har precis kakat frulle. ni kan inte tro allt jag har varit med om, det ar sa obeskrivligt. jag har sett en fet tiger pa sa nara hall att jag dog, sett apor och lekt med vilda apor pa en strand, monkey beach, simmat i stimm av underbara fiskar, varit pa stranden dar dom spelade in the beach, det var rena rama paradiset. varit pa phi phi, som var den mest vackraste on jag nagonsin sett. snorklat i korall rev, igar red vi pa sa sota elefanter och fick sitta pa dom och mata dom med bananer. ni forstar inte.. samtidigt saknar jag er darhemma. men pa mandag kvall anlander jag till sweden, ska andan bli skont o komma hem, men jag kommer sakna detta paradis saaa mkt.




alskar er alla. pusspusspuss.


Kommentarer
Postat av: Fanny

låter riktigt grymt . :) !

2005-12-19 @ 15:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0