En HEL dag kvar


Nu börjar det närma sig avgång. Det är idag och det är imorgon, sen bär det av.
Sitter i skolan och lyssnar på massa sjuk musik. Ska fika med mina änglar efter
skolan. Kommer sakna dom såå! Ikväll är det god mat och idol-finalen med familj 
och andy såklart. Inatt hade jag nog världens mardröm. Andy hade varit såå dum 
och jag var såå ledsen. Men han fick lugna mig och hålla om mig så fattade jag att 
det bara var en hemsk dröm. Jag hade dött om något så hemskt hade hänt på riktigt. 
Nej om man skulle fixa lite här i skolan och inte bara slappa som vi alltid gör. Jag är 
by the way klar med ALLA arbeten som har med skolan och göra. Därför säger jag 
bara : GRATTIS SOFIE!


Yes. Puss haaaj.












Kommentarer
Postat av: Fanny

GRATTIS SOFIE ! får väl jag också säga då ..
min sista arbetsdag , sen är det HELG ! shopp - shopp - shopping imorgon !
hoppas nu att ni får en riktigt gottig resa !
puss puss !

2005-12-02 @ 12:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0