WHY I ADORE SHOES ❤

Jag fullkomligt älskar, avgudar och behöver skor.
Det är något som bara pirrar i min mage när jag ser ett par snygga skor, jag kan inte förklara det. Jag kommer ihåg från när jag var yngre och var med min kompis och hennes coola mamma på stan och såg ett par mockaskor, svarta, skyhöga klackar i skohyllan i affären. Jag fullkomligt dog så snygga jag tyckte de var. Jag drog ner ett par och provade lite vingligt och min kompis coola mamma kom fram och log lite och sa; "Sofie, du får vänta måååånga år tills du kan köpa domdära, klackskor är bara till för vuxna" och det glömmer jag aldrig. Sen den dagen har jag alltid längtat efter att bli vuxen så jag kan köpa klackskor OCH kunna gå i dom såklart. Jag minns än idag hur snygga domdära skorna var och där, när jag var cirka 11-12 år, hittade jag min kärlek för skor.
XOXO

Kommentarer
Postat av: alis

åååhhh då är vi två. skor är så fint :D

2012-01-08 @ 12:38:42
URL: http://alis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0