MIN LÖRDAG

Yes.
Min morgon började med att skjutsa A till träningsanläggningen. Sen åkte jag hem och kolla några Pan Am avsnitt för att sedan göra planer med Anna om att åka till IKEA. Innan IKEA gick jag såklart ut med Dexter på en runda när han gör något väldigt väldigt oväntat....... Han KISSAR på mitt ben. Yes folks, han pissade helt enkelt på mig. Förmodar att det var en olyckshändelse när han stannar jag och jag fortsätter och gå förbi honom när jag just då lyfter upp benet och KISSAR ner hela mitt ben, hahaha! Jag dog. Jag skrattade så mycket över hela situationen..

Nu är byxorna tvättade och jag hoppas att det aldrig händer igen. IKEA var super och jag köpte hem massa piff och lite nödvändigheter. Älskling föreslog megamyskväll imorgonkväll när han kommer hem med räkfrossa och jag nappade direkt på hans förslag! Nu ska jag ut med Dex igen sen kolla massa serier. Och ja, wish me luck.


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha... skön han är Dexter ;) Hoppas du har en mysig lördag!

2012-01-21 @ 22:29:49
URL: http://www.idasdiary.com
Postat av: Sandra

Hahaha, klart att det inte var en olyckshändelse. Han ville bara markera sitt revir och att du tillhör honom om nån skulle tvivla ;)

2012-01-22 @ 02:07:41
Postat av: sofie ♡

Ida: Haha visst är han, one of a kind ;)



Sandra: Haha neeej jag tror fortfarande på att det var en olyckshändelse! :)

2012-01-22 @ 18:39:41
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0