MANCHESTER NEXT WEEK

GOOD NEWS!
På Måndag hoppar jag på ett flyg till Manchester och till min fina vän Jenna.
Vi ska ut på tärnklänningsjakt då jag ska vara brudtärna på hennes bröllop
till sommaren. Ska bli så roligt och träffa Jenna, pussa på Manchester och gå
ut på våra favoritställen, kan knappt vänta!
Såklart efter jag bokat kom A på att han hade match mitt i veckan nästa vecka
så lilla Dexie får bo på hotell två nätter, men det klarar han, sist klarade han 10
dagar så två nätter borde vara en baggis!
Så nu vet ni vad jag längtar till, om mindre än en vecka drar jag.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Josefine

Glöm inte att du ska boka Hamburgresa snart med :) hoho

2012-01-10 @ 11:45:18
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Ida

Oj vad trevligt förstår att du längtar:), vi som aldrig komme iväg, vulkan skiten! haha

2012-01-10 @ 12:02:53
URL: http://berglundskan.blogg.se/
Postat av: Jenna

whooooo whooooooo cant wait! only 5 days to go!!!! xx

2012-01-11 @ 20:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0