Making friends

Idag åkte jag och Andreas in till stan för att luncha med två svenska tjejer som bor här i Genoa. De båda jobbar här och har hittat kärleken hos varsin italiensk man! Var så skönt och träffa svenskar och kunna prata och fråga och lyssna. Blev tillochmed bjuden på tjejmiddag nästa vecka! Så roligt att iallafall ha någon/några här i Italien! Så tacksam att vi svenskar faktiskt hänger ihop rättså bra, speciellt i främmande länder, då blir banden så självklara, vi är ju svenskar allihopa! Åt lunch i gamla stan på ett mysigt ställe med god mat, ser redan fram emot tjejmiddagen nästa vecka!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Lena

Nejmen ååååh så härligt och bra darling!! Det där förstår jag betyder massor! :) Är så glad för din skull! <3

2011-10-20 @ 22:39:37
URL: http://tornroosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!



Men vad kul att höra!!!!! :-)

Visa gärna bilder i nästa vecka, då jag kommer ha tråkigt eftersom min kille åker tvärs över atlanten i över en vecka :( Kan behöva peppas i din blogg då!



Kram kram

2011-10-20 @ 22:48:48
Postat av: sis ♥

Looovely ju åh va glad jag blir för din skull söta sis..... Puss

2011-10-21 @ 00:38:04
Postat av: Nina

Sa glad att du hittat nagra svenska tjejer i Genoa! Allting verkar ju fixa sig till slut. :) Ni hittade ett mysigt stalle att lamna fina Dexter ifall ni vill aka bort och nu har du fatt kontakt med svenskar. From now on it'll only get better! :)

2011-10-21 @ 10:01:12
Postat av: Sofie ♡

Lena: Ja något så lite kan faktiskt betyda himla mycket, saknar dig min fina vän!



Anonym: Tack, det var faktiskt jätte skoj och träffa lite svenskar. Ojdå vad ska din kille göra över atlanten, jobb? Ska försöka blogga lite extra ;) Kram



Sis: Tack goss, jag blir ännu gladare om du kommer hit! Puss :)



Nina: Ja Andreas träffade en kille på flyget som jobbade här som fixade ihop oss :) Superbra. Älskar hur svenskar håller ihop så bra i utlandet! Och det är också skönt att vi hittat något till Dexter, dock har jag redan ångest att vi ska lämna bort honom.... Det är svåååårt! Kram

2011-10-21 @ 10:50:08
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, vad kul, jag är glad för din skull :D

2011-10-21 @ 14:27:29
Postat av: sofie ♡

Sandra: Tack gumman!

2011-10-21 @ 16:56:37
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han är fotograf! Ska plåta och jag kunde inte hänga med pga jobb :(

2011-10-22 @ 17:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0