Powerwalk, check!



Nu har jag och Lena gått en timme i stadsparken i våra braiga skor! Totalt 1 och en halv timmes promenad idag! Super för rumpa och lår, man känner att det tar lite extra med dessa skor! I love it! Älskar och gå långa promenader! Idag fick Dexter dock stanna hemma med pappa när vi gick i stadsparken så vi kunde gå i rask takt utan kiss och bajs pauser, haha! :) Strax ska jag börja förbreda inför kvällens käk; Oxfilé, pastasallad & tzatsiki!

Mumma kardimumma säger jag bara!
XOXO

Kommentarer
Postat av: HONDENRÖDHÅRIGA

ja det är bra med mig !

vad tycker du om tatueringar?

2011-05-14 @ 17:04:24
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Josie

duttttiga! Jag har bara packat och nu ska jag på hejdåmys hos Emskan..Imon e det kramkalas finaste..längtar efter er!

2011-05-14 @ 17:28:34
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejje sötisnos!! :)

Ja fyy vad hemskt ,ja och som du säger tänk om det var ens egna kille..usch! Tänker bara på hemma matchen AZ hade i början av april precis innan våran 1 års dag ,då blev Niklas trampad i ansikte så hans kind var ju inte så fin uppsvälld och 2 fula sår men hade den kille kanske ramlat lr tryckt till mer kunde ju ngt som GUD förbjude ha hänt som med utrech killen finns iof många situationer som ser läskiga ut fast d klarar sig oftast ,uscha läskigt att tänka på!!



Synd att vi inte hunnit ses ngt mer :( men kanske till Sverige-Finland?:)



PusssoKramis

2011-05-14 @ 18:07:06
URL: http://lavie-carro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0