Massa mys

Igår var vi ute och käkade på Ni Hao. Det var jag, Emma, Andy, Ida, Petter och Niklas! Hade jätte trevligt. Efter det drog vi tjejer till News Café och drack kaffedrinkar och lite vin!
Idag har både lunch och shopping i stan stått på schemat! Är helt slut nu. Har även varit och handlat hem tacos! Mums! Ska på bio ikväll och se "Love and other drugs"! Ska bli sååå mys. Jag tänker mig en Ben & Jerrys glass till filmen, how about that? ;)
Hoppas ni alla mår fint, couse i do.
Är även glad för en sjukt fin kavaj från Modström som jag fyndade på REAN idag, love it.
Visar sen!
Och grattis Josie & Maxi. <3
XOXO

Kommentarer
Postat av: Josie

Tack tack sötnosar!

2011-01-20 @ 21:14:39
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: fanny

lille vän, så mysigt för dig att vara tillbaka, något som är mindre mysigt är att vi aldrig kan få ihop det med tid.. buhuuu .. hur mår du? vad gör du? jag städar .. ha ha . puss lille buse

2011-01-21 @ 12:49:52
Postat av: sofie

Fanny: Ja det är skönt och vara tillbaka till vardagen igen! :) Mycket å göra därhemma i Sverige!



Sjukt tråk att vi inte hann ses dock, vi är två upptagna donnor! :)

Just nu mår jag kass, är sjukt förkyld, annars bra! :)

Saknar dig Fanzan! :)

Puss <3

2011-01-22 @ 12:43:39
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0