Lost myself in words

Tänk vad allt var enkelt när man var liten.... Bild på mig och Emelie när vi var småttisar.




Igår gosade jag och Dexter hela dagen sen drog jag och tränade vid femtiden sen käkade jag hos Mamma och Pappa. Efter det drog jag hem till Tessan och passade hennes sovande barn så hon kunde gå ut med hunden sen kom Caroline hem till mig och höll mig sällskap inatt, that's what friends are for.

Idag ska jag försöka få liv i Issa och hitta på något, kanske dra ner i stan. Vill sola också, gjorde det igår och det var SÅ skönt och få känna lite fejkade solstrålar mot ens kropp!
Hoppas allt är bra med er!
XOXO

Kommentarer
Postat av: ida

Men så söta skitungar:), duktig du e som träna bli gymmet i Groningen.

2011-01-12 @ 22:14:10
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0