In bed with the computer


Jag tror att jag har sovit för länge, för mycket. Vi vaknade halvtolv idag av att vi fortfarande var trötta typ, sen låg vi och gosade i sängen och snackade om hur livet kommer bli här i Italien, mycket nytt vetni!

Efter morgonmys tog vi tag i oss & käkade lunch (mumsig pasta såklart), sen hyrde vi en bil så vi kan åka rundor lite själva och inte sitta fast här på hotellet in the middle of ingenstans! Det blir nog stan ikväll, ska försöka hitta en mysig restaurang. Hoppas vi överlever den italienska trafiken bara, wish us luck!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Johannaty

JA trafiken är hemsk här, jag vågar knappt köra bil. HUr länge blir du där? Jag minns förra året när jag bodde på hotell i en månad och jonatan bara träna. Jag låg därinne och kollade på italienska serier hela dagarna :D

2011-08-17 @ 09:38:36
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0