Huuuur lång dag!?



Gick upp klockan sju. Varit ute med Dexter, varit på powerwalk (40min), varit på Euroborg med Andy för läkarkoll (han är fortfarande krasslig) och då hängde Dexter med så vi gick en promenad där plus att han fick träffa hela fotbollslaget :), har käkat lunch, har druckit eftermiddagskaffe och käkat muffins, har varit ute och lekt med Dexter och Andy och nu ska jag åka och handla lite till ikväll. Känns som om dagen aldrig tar slut bara för man går upp så tidigt och hinner göra så mycket. Kommer däcka i sängen ikväll, min nybäddade säng dessutom, det är det bästa!

Min fining ute på äventyr.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Lollo

Så söt han är! Inga tråkiga öron :P

2010-03-11 @ 19:23:13
URL: http://silahs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0