SOMMAREN ÄR HÄR!

JAG ÄLSKAR DET, nu äntligen är sommaren här och jag dööör av lycka, yeiii!

Solat hela dagen och nu ska jag snart hem till My och kolla Sverige matchen, min man spelar ju ;) Sen ska vi ner på beach club och myyyysa! Åh sommaren vad jag älskar dig! Just nu är du min BÄSTA vän. Förutom Carro då. Vi har legat och solat från 10 - 15 i Påarp med min lilla vovvsing, myspys!


Min och Carros rosélunch i solen, jaiiijaaaa.


The worlds greatest dog, yes yes yes!



Har inte tid och sitta här förfasen!
XOXO

Kommentarer
Postat av: lillis

tack du fina:)...bild på ringen den kommer, men vi får den inte först nästa vecka, men bilden den kommer;) puss puss

2010-06-03 @ 10:39:15
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjenis,



kan du inte publicera en bild på er kåk ni köpt i P ?



Tack för en rolig och beroende blogg.

2010-06-03 @ 17:31:06
Postat av: Sofie

Anonym: nje jag håller mig nog lite med att publicera huset tyvärr, får vänta tills det är vårt (i augusti) och när renoveringen börjar ta form!!! :) och tack för att du gillar min blogg förresten!

2010-06-04 @ 10:44:37
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0