Spring i bena!



Vaknade vid nio av att A bad mig ta första rundan med Dexpex så han kunde sova en halvtimma till, han har match idag och kommer vara borta hela dagen och kvällen, borde vara hemma vid tio så jag har PF (pojkvänsfritt). Så jag började min dag men en halvtimmes rask prommis med världens bästa Dexter sen gossade jag med min man lite innan han drog.
Käkade en god frukost och var precis ute och tränade och kastade boll med min favvis. Ska dra till gymmet nu och träna sen handla hem massa god mat och nödvändigheter till hemmet. Man kan ju käka något gott ikväll som inte A gillar då han inte är hemma, perfekt! Hihi. Kanske ska få för mig att baka eller nåt? Vem vet? Har mkt energi idag! Ska tvätta massa också tänkte jag, berget bara växer!!!
Ha en underbar Lördag!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0