On my wishlist!

Hur fin är denna klocka? Jag vill jag vill jag vill haaaa!
XOXO

Kommentarer
Postat av: E

MK gör så snygga klockor

2010-07-19 @ 21:51:06
Postat av: sofie

i know, jag dööör!

2010-07-19 @ 21:56:53
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Kalle

Men börja jobba så du kan köpa dina egna saker,riktigt pinsamt att leva av din man?, har du verkligen inget jobb på g?? seriöst? snacka om lat!!

Läser från Ninas blogg som är tsm med Pontus W i AZ hon fixade jobb ganska tidigt... bara ett tips... äger du verkligen något själv?? fan jag skulle skämmas som fan om jag fick alla pengar från Olympias KUNG!

2010-07-20 @ 00:13:21
Postat av: sofie

Kalle: Du jag tycker inte du ska snacka om saker du inte ens vet om, jag har jobbat hemma i Helsingborg och här i holland läser jag grafisk design och pluggar språket holländska! Här uppe i Groningen (som är en liten stad) så är det 100 ggr lättare att få jobb om man kan språket. Så länge du inte vet vad du snackar om tycker jag att du kan vara tyst och sluta läsa min blogg om den nu stör dig så himla mycket?

2010-07-20 @ 09:21:06
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0