Raindropps keeps fallin' on my head

Usch usch usch vilket väder det är ute. Regnigt, gyttjigt, vått, äckligt och bläigt! Jag gillar inte det alls, då har jag hellre snö. Men men, det går väl åt bättre tider nu hoppas jag, hoppas bara att det inte regnar såhär mkt i veckan när min älskade bästis är här. Jag ska be till gud ikväll att hon inte missar flyget imorgon, man vet aldrig med yros nr 1. Haha.


Imorgon åker the big family + A iväg från mig och så hoppas vi på att Carro dyker upp vid två tiden så vi kan ha lite gossigt i några dagar! :) Sorry för dålig uppdatering, har haft fullt upp! :)
XOXO

Kommentarer
Postat av: carro

Jag är på väg :D åh tidigt! Men men, kul o åka tåg, det gör jag ju aldrig annars :P

2010-03-01 @ 05:21:41
Postat av: sofie

jaaa carrsaaaaaan!

2010-03-01 @ 08:12:47
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0