Fredag ♥

Godförmiddag på er.
Jag har haft fullt upp med lille sprallepelle idag. Tvingat han till vila så jag fick sova lite lite till. Nu ligger han och sover igen efter en långrunda. Han träffade på 2 labradorer när vi var ute, han blev lite rädd men efter ett tag kaxar han till sig men kommer snabbt tillbaka mellan mammas ben, min lilla gullunge. Han pussades med mig efter dom gått, precis som "tack för du skyddade mig". Önskar man kunde läsa tankar ibland.


A kommer inte hem från tre tiden, han skulle testa åka skidor i någon jädrans simulator samtidigt som han skulle göra en intervju.? Ja jag fattade inte allt. Men han är hemma sent idag. Jag mår lite sådär idag faktiskt. Känner mig lite svag i kroppen, trött och har lite ont i halsen. HATAR att vara sjuk. Så det blir nog ingen träning IDAG HELLER. Fan vad kass jag är. Får ta tag i det nästa vecka tack.

Igår köpte vi en bil förresten. Vi har kollat nu på bilar hela veckan, vi måste ha en större bil till Dex, han växer så det knakar och vår lilla Opel räcker inte till det, så ja, vi köpte en Audi Q7:a, vit.. Asfin och perfekt för Dex och Andreas ego ;) Haha. Min pappas drömbil också, han och A:s pappa ska slåss om vem som ska få köra hit den till oss, vi köpte den i Sverige förstår ni.

Jaha, vad har mer hänt då? Jo Ida klippte mig igår, DET behövdes. Bara topparna så det blev lite freeesch.

Jaha nej, om man ska kolla ett DH avsnitt nu när D is sleeping? Man får ju passa på?
Ha en fin fredag mina darlings.
XOXO

Kommentarer
Postat av: dannjella

åhh jag vill också ha en renrasig schäfer! :) får vänta några år till, tror inte mamma blir så glad om jag plötsligt kommer hem med en schäfer :P haha

2010-02-12 @ 21:00:25
URL: http://kimdg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0