planering

Hej mina fina läsare!

Sitter ute i Påarp och kollar på Andys 100 ritningar. Det känns som om det enda vi gör nu är och planera och rita till vårt hus. Jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar tills det är klart! Varit ute precis med doggelito en långis. Älskar att promenera i solsken på en gammal grusväg och se min fina kille springa runt och hoppa och studsa runt fritt, det är lycka. Igår kom Tessan förbi med sin 2 veckors gamla Nova (mitt tjejnamn) och hennes hund Ozzy! Dexter & Ozzy fann varann och lekte som galningar och jag ville mest att Nova skulle vakna så jag kunde gossa med henne! :) Ska luncha på stan med tjejerna när A drar till flyget, de samlas i sthlm ikväll!

Var i huset hela dagen igår och hade mega roligt i Lördags med mina flickor!
Här kommer lite bilder på byggplatsen AB som ska bli vårt hem;

Vårt framtida kök. Lägg gärna märke till den underbara tapeten.



Vår framtida matplats.

Ungefär såhär ser allt ut i vårt hus just nu, med andra ord, inte så mycket att se! Men vänta ni bara! Det kommer bli så himla fiiint!
Ha en fantastisk dag mina fina.
XOXO


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte visa mer bilder på huset?? :)

2010-08-30 @ 12:21:16
Postat av: Elina

Wow, spännande att renovera från början! Du får lägga ut en massa bilder sen (om du vill).

2010-09-01 @ 10:30:04
URL: http://www.elinahasslund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0