Thursday

Hey mina lovers.

Ska ner på stan och möta upp lite flickor för lite fika/lunch. Solen stråålar och jag har ett stort leende på läpparna mest för att livet är så härligt ibland. Jag och Daniella åkte upp till Väla igår och sprang lite i affärer, sen drog vi ner på Bonasera (ja jag bor där när jag är hemma) och käkade pasta och snackade skit. Var jätte länge sen jag träffade min Donna ju!!!

Blir myskväll med tjejerna ikväll och sen imorgon pyser jag och Caroline iväg till GBG för en heldag! Ska bli så himla mysigt! Ibland känns allt som om man svävar för allt är så bra! Så känns det nu! 



Rock on!!!! ;)
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

cool bild. söt :-)

2010-04-22 @ 11:22:09
Postat av: sofie

tack tack ;)

2010-04-22 @ 12:26:14
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0