Helt underbar dag!


Lyckan bara spirar runt i min kropp, jag är helt jävla beroende av solen, den är så himla fantastisk! Drog in till stan med LillIda (Elena har åkt till Sverige över helgen). Vi kollade i affärer, fikade ute i solen och rökte massor med cigaretter och bara njöt.

Sen gick vi till Zara och jag frågade runt i hela butiken och till sist fick jag mina skor, i påskpresent av A, han är bäst ;) Blev så himlans glad för jag blev så kär i dom, perfekta sommarskorna, kommer bo i dom!!! Sen har fixade vi massa hemligheter till Andy, han blir ju snart en gammal man, haha! Är jävligt nöjd med mina gåvor, hoppas han också blir det!!

Åh visst är dom fina??!

Nu dricker jag kaffe och Andy hittade något "rädda djur" program på tv som jag tänkte hoppa in i. Hoppas ni har en lika fantastisk dag som jag mina fina!!!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0