Godmorgon darlings!

Varit ute och gått en prommis med Dex precis, mega skönt väder och allt är grönt och blommigt, i love it. Sitter och käkat frulle nu, rostade mackor med marmelad och ost, mumma! Idag är det lektion och jag har inte pluggat ett skvatt, ångest!!!! Undrar och pluggisen Ida har det??? ;)

Jag har tyvärr inte fotat skorna jag köpte i Götet (det var en läsare som frågade) och nu kan jag inte fota dom för dom fick stanna i Hibbi tills jag kommer tillbaka! Hittar heller inte dom på topshop.com vilket är jätte konstigt...

Carro, du kanske har någon bild på mina shoes, mejla isåfall och lägg gärna ut lite bilder sen Lördagen tack ;)

Jag har några pics från Lördagen, men dock tagna med Iphonen så kass kvalité. Here they are:
Fy vad vi drack gott i Lördags, massa goda bellinis hos Caroline sen drinkar på Helsing :)

Nej om man skulle plugga lite...
XOXO

Kommentarer
Postat av: tove

VAD HAR DU KÖPT DINA STRUMPE BYXOR?? i lööööve and i want -

2010-04-27 @ 16:09:47
Postat av: sofie

Tove: Lindex, men sjukt kass kvalité!!! Men de håller för en natt på stan ;)

2010-04-27 @ 16:46:29
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0