Myslunch och shopping

Åh vilken mysig dag. Ligger helt slut i soffan. Gick upp 10:00 och gick ut och gick en 40-minutare sen fixade jag mig och drog in till stan och mötte E för lite parfymsniffande i affärer och lite shopping (jätte fin creamvit tunika från Mango), sen kom Fiek och så drog vi och lunchade och drack ett glas vin och firade att E har fått lite timmars jobb på en jätte fin hudvårdsaffär här i Groningen.


Här har ni tunikan och bilder på mina lunchkompisar, lillida saknades! :(

Sen blev vi galna inne på Sephora där all parfym var 30% off och alla Sephora grejer (som jag älskar) var "Ta vilka 3 grejer ni vill och betala bara 10euro". Jag ska visa vad jag köpte där sen.

XOXO


Kommentarer
Postat av: mami

superfin tunika! (vill ha..) vilka sephora grejor köpte du ?? miss u,ses snart gumman,love :)

2009-09-26 @ 18:19:12
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Elena

Hej allihoppa. Jag skulle bara vilja berätta att jag inte ser ut så. Eller klart jag ser ut så men jag ler inte sådär. Jag göra alltså till mig. Gör mig ful så att säga. Ville bara att Sofies läsare skulle veta det för hon kommer nämligen inte hinna säga det till er alla innan jag strypt henne. toodels;)

2009-09-26 @ 19:16:50
Postat av: sofie

Elena: SNÄLLA STRYP INTE MIG!!!! Haha. Var normal när man fotar istället, detta blir annars bestraffningen ;) Och jag tycker att du är söt!

2009-09-26 @ 20:11:59
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Jasmine

OJ vilken snygg tunika!

2009-09-26 @ 21:02:28
URL: http://jassenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0