clean out the dirt

paus i städandet för tillfället. sitter och käkar lite brunch bestående av äggochbacon-röra samt en god smoothie. sen är det back till städning medans jag laddar lite gossip girl och sen ikväll när mannen kommer hem ska jag till gymmet och pumpa, eller ja, förbränna :)  
btw, vad tyckte ni om "svenska hollywoodfruar" igår? horrible fun! haha. anna anka var ju inte den skarpaste kniven i lådan då hon tyckte att hon var så otroligt mkt bättre än ALLA andra, det måste man ju fortsätta se, i brist på annat. 
nehepp om man skulle.
XOXO

Kommentarer
Postat av: fanny

jag gillar när du uppdaterar:) en riktig bajsdag på jobbet ..



va va va, när kommer du hem? din lilla lirare vad du far o flänger .. men jag gillar det!



puss o lycka till med städandet:P

2009-09-15 @ 13:55:03
Postat av: sofie

fanny: tråkigt att du har tråkigt på jobbet, jag har inte mkt roligare här hemma, ska dock iväg och pumpa snart :) men först lite gossip girl :) skrev i inlägget när jag kommer hem ;) då blir det mys och skitsnack! hihi.



puss

2009-09-15 @ 14:53:25
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0