Änglar och Demoner

Kollade precis lite film. Filmmys med massor med tända ljus. A har nu 2 fotbollsmatcher igång, en på datan och en på tv. Blö, ibland spyr jag på den jädrans sporten. Får dom aldrig nog!?!?

Aja, ska nog snart springa upp och lägga mig i sängen och glo tv eller nåt, dåligt uttråkad...
Imorgon ska vi ut och käka med våra fina vänner iallafall, blir ju uppehåll från detta liv från och med Fredag, då kommer jag hem till mitt älskade HBG.
Ska iväg och träna imorgon också tänkte jag, ska dra med A.

Kul och veta mina planer va? ;)
Sov gott era galningar!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Lill Ida

hahah allti kul & veta dina planer:) blev sugen själv på träna,få se hur motivationen är imorgon:)

2009-09-30 @ 22:22:35
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Lill Ida

låter bra snyggo:)

2009-09-30 @ 22:43:28
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0