Vinlunch med tjejerna

Mötte upp mina flickor i stan och drog och käkade lunch på ett mysigt ställe, drack vin och snackade skit :)

Sen gick vi och shoppade lite, köpte Biotherms bodylotion, hoppas den är nice. Jag brukar sno av Caroline när hon har den and I like alot. Girls girls girls back home, jag kanske kommer hem tidigare än väntat, håll tummarna :)

Och just det, våra egendesignade väskor är ute i butik i Holland, om ni inte tror mig så har ni bildbevis här:

Fieke hade såklart den största affischen för hon är snyggast :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Lill Ida

Stort!, värsta modellen;) you go girl Fieke;)...Klart soppan vi ska dra till new york, L.A & las vegas sen blir det barn;) ha en mysig lördag nu:) puss på dej!

2009-10-24 @ 18:43:16
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0