Träning träning träning

Heey.
Sitter och väntar på att A ska komma hem från sin språklektion så jag kan dra och träna, idag är en sån dag då det hade varit bra och ha två bilar. Igår gjorde jag jätte god mat, potatisgratäng med fläskfilé, mumma! Blev massa potatisgratäng över så vi kör på den idag med fast med kycklinggryta, den som spar han har, haha.

Sitter och drömmer mig bort till Thailand, kollar på bilder och på vårt hotell, det är så fint! Jag vill bara sätta mig på ett flyg nu nu nu!!! Bara relaxa, sola, bada, få billiga behandlingar, dricka drinkar och ha det mega mysigt (och självklart bli brun som en pepparkaka då jag just nu är blek som kritvit sand).


Nej, träning today it is. Är jag och Ella som ska träna! Ska försöka köra slut på mig själv (måste ju komma i bikinin på ett snyggt sätt om 2 månader). Så ja, det är mina planer idag. Och DH ikväll också va? Niiiice.

Ha en bra Tisdag.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0