RIGHT NOW

Just nu sitter jag och sörplar i mig kaffe i min lilla arbetshörna vid matbordet. Håller på med plugget, det är faktiskt skoj och ha något att göra! Var iväg och tränade innan, blev ett hårt pass som jag lovade mig själv. 45 minuter (7,5km) på crossen, styrka (mage, rumpa, rygg) och sen 30 minuter på löpnadet (3km). Jag är väldigt stolt och känner redan att jag kommer få träningsvärk imorgon. Gick med hög lutning på löpbandet halva tiden, aj aj aj mina vader. Men det får jag väl träna bort imorgon. :) Snart ska jag visa min kropp för människor liksom, håll i hattarna! ;)


Mysigt va? Inte kan man sitta i soffan när man arbetar ;)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Du är så himla flitig med ditt tränande! Blir inspirerad :)

Ger det bra resultat?



KRAAAM

2009-10-27 @ 20:37:58
Postat av: sofie

Anonym: Hej! Ja jag försöker träna så ofta jag kan. Jag har tappat 3 kilo och jag ser resultat på mig själv! När man väl är inne i det så är det inte tråkigt eller svårt alls! Kram

2009-10-27 @ 20:48:33
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0