I just wish...

Öh, jag tror jag är lite höstdeppig. Blir alltid det denna årstiden. Allt bara känns meningslöst och hopplöst. Ska ha röda veckan nästa vecka och det gör väl inte humöret bättre. Buhu. Vill bara dra täcket över huvudet och skruva fram tiden tills vi åker till Thailand, jag vill ligga i en solstol och dricka drinkar och bli brun som en pepparkaka, få massage varje dag, gå strandpromenader med A på kvällarna, pruta ner priser på obetydliga saker och njuta av god mat. JAG VILL HA DET NU. Jag är som ett litet barn. Stackars A som måste stå ut med mig.



Nej om man skulle dra upp och duscha.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anja

Åh gumman vad tråkigt att du är höstdeppig. Jag brukar också bli det ibland. Denna hösten känns det som att jag dock inte har tid med att tänka efter och bli deppig. Haha, har så jälkans mycket att göra. Men jag vet precis hur du känner dig. Rastlöshet, uttråkad, frustrerad, deppig, meningslöshet, "inget är ändå kul" osv. :S Hur går det för dig med din distanskurs i grafisk formgivning då? Du verkar ju vara duktig på att träna nuförtiden. Själv har jag inte varit på gymmet sedan i somras haha! Jag har bara inte tid att fylla mina dagar med något mer just nu och sen nu har jag ju precis haft hela operationen med tanden och sedan infektionen. Men har bara 3.5 dag kvar nu med penicillinen så nästa vecka ska jag bege mig till SATS och ta tag i mig själv.



Ja, men hör av dig om du behöver hjälp med något ong. Stockholmsresan!! För hit ska ni bara!! :P



Puss

2009-10-20 @ 16:32:16
URL: http://anjakarolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0