Gokväll

Efter jag hämtade A på träningen så drog vi till en Italiensk restaurang DaVinci och mötte upp våra fina svenskar här i stan och hade en "avskeds" - middag typ. Ida och Petter kommer nog bosätta sig i norra Sverige ett bra tag så vi kommer få sakna dom en massa. Får försöka ses över en helg i sthlm och sen vid jul/nyår i Thailand då vi alla ska dit samtidigt. Elena och Fredda blir man dock aldrig av med (sjukt bra tycker jag) så dom ser vi om 2 veckor igen ;) Jag och E ska även tågluffa oss ner till Amsterdam imorgon och sörpla Starbucks tills vi tar varsitt plan hem till Sverige!



Imorgon kommer jag, och nu ska jag packa ner datorn i min (förmodligen för tunga) resväska!
Toodels.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Fiek

Hey S, enjoy your time in Sweden. cu in couple of weeks. XOXO

2009-10-02 @ 11:01:18
Postat av: sofie

Yeah thanks Fiek, see you soon again! :) XOXO

2009-10-02 @ 12:02:18
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0