Träning och nya nyheter

Gokväll!
Vaknade lite sömning och låg och kollade Entourage i sängen tills tolv sen kom A hem vid ett tiden och då drog jag och tränade. Kom hem vid tre och gjorde lite fullkornspasta med tonfisk & tomatsås, mega gott, tips från E. Sen har jag babblat i tele med Issa, duschat och fixat mig (skrubb skrubb skrubb, bodyshops är bäst) och så har jag kollat ifatt desperata hemmafruar + the city (me love).


Nu till nyheterna. Trodde att vi skulle åka hem nu på Lördagmorgon men nu blir det inte så. Kommer hem på Torsdagkväll istället. Men en positiv sak är att jag hinner med att gå på tjejmiddag på Tisdag med alla fotbollstjejer! Ska bli jätte skoj!

En bild från catwalkdagen på mig och E.
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0