NOW IT'S DONE

Vem är lyckligast i världen just nu? JAG!



Nu är flygstolar bokade till USA den 10 Juni med våra fina vänner från England. I mer än 2 veckor ska vi avnjuta San Francisco, Los Angeles och Las Vegas och jag ser det framför mig så fort jag stänger mina ögon. Andreas skäller på mig och ber mig att inte glömma Thailand, att jag inte får längta till USA än för det är ett halvår dit, att jag måste lugna mig och sluta dansa runt i huset och sjunga antingen "We're going to San Fraaaaanciscoooo" eller "Viiiiva Laaaaas Vegas", att jag snart kommer få ont i ansiktet om jag inte slutar le... Men jag hör inte honom, JAG SKA TILL VEGAS BABY!! Jag ska till LOS ANGELES och spana The Hills-stjärnor och uppleva Hollywood och jag ska ha så sjukt roligt! Men men men, jag ska drömma i ett halvår till, men nu vet jag att mina drömmar kommer besannas.!

Förlåt om ni blir trötta på mitt tjatande men jag älskar och resa och jag är så glad just nu.
Ni får helt enkelt stå ut.
Jenna vet vad jag snackar om! ;)


XOXO

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Och jag avundas dig, samtidigt som jag är glad för din lycka gumman. :)

2009-12-01 @ 07:42:09
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: alex

åååå goooossseee. så glad för din skull!!!! du kan vi ringas på torsdag kanske?? jag vill prata massa :) nu ska jag till jobbet. PUSS!!

2009-12-01 @ 08:41:12
Postat av: lill Ida

Näää era skitar!!!!!! sjuukt kul;) vill oxå, nu måste det tas ett snack med karln här hemma!! puss på dej gumman

2009-12-01 @ 14:15:51
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Anja

Oh gud så underbart :)Har också en sådan USA-trip på agendan inom de närmsta åren. Har kompisar som åkte dit förra året - Las Vegas, Hollywood osv. Kommer bli fantastiskt gumman! Helt sjukt nice att ha och se fram emot!!! Lucky you som har Thailand OCH detta bokat. Luta dig tillbaka och njut, hihi!

Pusspuss

2009-12-01 @ 15:07:25
URL: http://anjakarolina.blogspot.com
Postat av: sofie

Aa ja tack så mycket jag längtar som en gris! Hihi, äntligen lite resor med min man, vi reste senast för 4 år sen! Hoppas allt är bra med er alla sötnosar!!! <3

2009-12-01 @ 16:45:15
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0