En Lördagskväll.

Är helt inne i dimman idag, vet inte vad det är med mig. Har sovit bort halva dagen omedvetet och sen försökte jag träna bort tröttheten men gäspade mest, har druckit redbull och käkat köttfärs med spaghetti. Jag och A är rätt roliga när vi ska ha det till middag, vi tar varsin stekpanna, delar upp köttfärsen och gör vår egen köttfärs. Han gör sin mammas variant med kryddor, grädde, vatten och mjöl och jag gör min på kryddor, cream fraiche, heinz tomatsås och massor med färsk svamp! Min är godast! ;)



Blir en lugn Lördagskväll och imorgon ska vi kolla match, A är avstängd och Elenas kille är skadad. Får hoppas att laget klarar av att vinna ändån! We need it.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Oj, varför är han avstängd? Måste säga att ni är verkligen fina ihop. :) Kram Helena.

2009-11-28 @ 22:39:41
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Maja.

Hahaha vad roligt att ni gör eran egen. Min sambo är så lat och mindre duktig i köket att han låter mig göra vad som helst, bara han slipper och så länge det går att äta:)

2009-11-28 @ 23:16:54
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Fiek

NICE PIC!:) I love when you just smile... CU at the match... I think we're gonna win 2-0.



XOXO

2009-11-29 @ 12:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0